Anti NMDA receptor encefalits

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
s.t.vanderloon
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2016, 19:51

Anti NMDA receptor encefalits

Bericht door s.t.vanderloon »

Hallo allemaal,

Ik zou heel graag in contact komen met ouders van kinderen of kinderen zelf waarbij Anti NMDA receptor encefalitis is gediagnosticeerd.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Met vriendelijke groet,

S.T. van der Loon
Hera
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2016, 07:45

Re: Anti NMDA receptor encefalits

Bericht door Hera »

Hallo,
voor ons geld hetzelfde. Wij willen ook graag in contact komen met ouders van kinderen of kinderen zelf die de diagnose anti NMDA receptor encefalitis hebben gehad.
We waren dus ook blij met deze oproep van u.

Mvg. H. Besouw
Hera
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2016, 07:45

Re: Anti NMDA receptor encefalits

Bericht door Hera »

Hallo,
voor ons geld hetzelfde. Wij willen ook graag in contact komen met ouders van kinderen of kinderen zelf die de diagnose anti NMDA receptor encefalitis hebben gehad.
We waren dus ook blij met deze oproep van u.

Mvg. H. Besouw
roel1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2016, 21:21

Re: Anti NMDA receptor encefalits

Bericht door roel1980 »

Hallo,
Mijn naam is Roel uit Tilburg. Onze dochter heeft in 2014 Nmda gehad. Ongeveer 10 maanden. Mochten jullie contact willen dan is mijn e-mail schollenroel@hotmail.com. wij lopen nu 1.5 jaar later nog tegen de restverschijnselen aan.

Gr

Roel
Sharana
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2020, 23:57

Re: Anti NMDA receptor encefalits

Bericht door Sharana »

Hallo allemaal,

Ik zie dat het een tijdje geleden is dat deze oproep is geplaatst. Maar ik heb het zelf gehad In 2007 alleen wisten ze niet wat het was ze hebben film opname gemaakt en verspreid onder artsen over de hele wereld ben in 2010 opgebeld door het amc of ik een scan kon laten maken want ze dachten te weten wat ik in 2007 waardoor ik 7 weken in coma lag, en bleek inderdaad een gezwel in me linker eierstok te hebben deze is verwijderd.

Mochten er vragen zijn stel ze gerust

Gr sharana
Plaats reactie