heeft mijn zoontje hyperekplexia?

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
angeliquehamelijnck

heeft mijn zoontje hyperekplexia?

Bericht door angeliquehamelijnck »

Ik kwam net het stukje over hyperekplexia tegen en ik vind dat mijn zoontje er wel wat symptomen van heeft.
Ik loop ook bij de fysio want met zijn motoriek loopt hij enorm achter hij is bijna 10 maanden en wil nog niet zitten kruipen rollen en tijgeren. Hij steekt ook nog niks van eten in zijn mondje.
Hij is wel heel alert enzo.
Hij is ook heel erg schrikachtig en heeft ook last van stijve spieren. Niet heel vaak hoor.
En hij trilt ook met zijn armpjes als hij ergens mee bezig is of geconcentreerd is en trekt ook een stijf gezichtje.
Maar met slapen en ademhaling heeft hij geen problemen nog nooit gehad ook.
Hij is een hele rustige baby en als hij slaapt is hij ook heel rustig dus die symptomen heeft hij niet.
Graag zou ik weten of hij dit zou kunnen hebben? En of er ouders zijn die deze symptomen ook herkennen?

Groetjes Angelique
emlichheimer
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 jan 2011, 15:22

Re: heeft mijn zoontje hyperekplexia?

Bericht door emlichheimer »

Al eens met een kinderarts of neuroloog/neuropediatrist gepraat hierover?
Zelf op internet doktertje spelen en je kind diagnotiseren is echt niet de weg, ik spreek uit ervaring.
Plaats reactie