cowden contactdag

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
monique mulder

cowden contactdag

Bericht door monique mulder »

beste mensen, ik heb een bericht geplaats in het stukje syndroom van cowden en lhermitte duclos over de contactdag, hij gaat er komen , maar in februari......november is te snel, december en januari zijn gekke maanden, dus februari, ik ben ook afhankelijk van de dokters, en die hebben het druk.

er komt zeker ook een dokter die kinderen behandeld...........


ik hou jullie op de hoogte, waar, wanneer, de tijd enz..........


lieve groeten monique mulder
gvanseventer
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2010, 12:00
Locatie: purmerend

Re: cowden contactdag

Bericht door gvanseventer »

Hallo
Ben benieuwd waneer de dag is!!

Ben graag van de partij

groet gerard
jolanda
Beheerder
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 feb 2009, 22:42

Re: cowden contactdag

Bericht door jolanda »

De Cowdencontactdag is nu gepland op 2 juni 2012 in het midden van het land. De dag is zowel voor kinderen en volwassenen met het Cowden syndroom en hun directe familie. Er zullen een aantal korte verhalen zijn en daarnaast gelegenheid om elkaar te ontmoeten, ervaringen uit te wisselen en om vragen te stellen.
Precieze gegevens zullen nog volgen waarschijnlijk via Monique Mulder die hieronder een mailtje heeft geplaatst.
Ik zal zorgen dat de informatie ook hier op de site komt te staan.
Aanmelding kan via Monique Mulder verlopen. Het is ook mogelijk een berichtje te sturen naar info@kinderneurologie.eu dan zal ik zorgen dat de informatie bij haar terecht komt en dat u een uitnodiging toegestuurd krijgt.

Met vriendelijke groeten


Jolanda Schieving
jolanda
Beheerder
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 feb 2009, 22:42

Re: cowden contactdag

Bericht door jolanda »

Meer informatie over de eerste cowden contactdag
www.kinderneurologie.eu/download/cowdencontactdag.pdf
Er zijn geen kosten aan de dag verbonden
Plaats reactie