Hoofdschudden

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
Ludo
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2016, 17:41

Hoofdschudden

Bericht door Ludo »

Mijn kleinzoon begint met zijn hoofd te schudden korte trekjes links en rechts hij is 12 jaar iemand daar ervaring mee
zonnebloem
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2016, 08:42

Re: Hoofdschudden

Bericht door zonnebloem »

ik lees dit. Voor een diagnose altijd naar een neuroloog ons zoontje van 8 doet het ook. Daar is jongsleden Myoclunus dystonie naar
voren gekomen, HIj heeft meer klachten en in het Dna een gen afwijking gevonden. Wij zitten nog erg in de zoek fase.

Maar ik zal ermee naar de huisarts gaan en evt door naar de neuroloog succes met de zoektocht
zonnebloem
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2016, 08:42

Re: Hoofdschudden

Bericht door zonnebloem »

ik lees dit. Voor een diagnose altijd naar een neuroloog ons zoontje van 8 doet het ook. Daar is jongsleden Myoclunus dystonie naar
voren gekomen, HIj heeft meer klachten en in het Dna een gen afwijking gevonden. Wij zitten nog erg in de zoek fase.

Maar ik zal ermee naar de huisarts gaan en evt door naar de neuroloog succes met de zoektocht
RichardWilliam
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2024, 10:32

Re: Hoofdschudden

Bericht door RichardWilliam »

Ik kan me voorstellen dat dit een zorgwekkende situatie voor u is. Het kan zijn dat uw kleinzoon last heeft van zogenaamde tics, onvrijwillige bewegingen die vaak voorkomen bij kinderen van zijn leeftijd. Het is altijd verstandig om dit te bespreken met een kinderarts om eventuele onderliggende oorzaken uit te sluiten.
Omegle Chat anytime
Plaats reactie