KBG syndroom

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
Marlies
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2015, 15:36

KBG syndroom

Bericht door Marlies »

Wij zijn op zoek naar andere ouders van een kind met het KBG syndroom. Onze dochter (8) is vorig jaar gediagnosticeerd met deze aandoening. Wie kan en wil ervaringen, successen, tips uitwisselen? Mail me op marlies.denissen@dorel.eu!
osiris
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2016, 12:37

Re: KBG syndroom

Bericht door osiris »

Dag,

Sinds deze week heeft onze zoon de diagnose KBG gekregen. We willen ook graag in contact komen met andere ouders.
Lindawinkelhorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2019, 08:15

Re: KBG syndroom

Bericht door Lindawinkelhorst »

Hallo,

Ook onze dochter van 12 jaar heeft het KBG syndroom.
Bestaat er van jullie kant nog behoefte om informatie iit te wisselen?

Met vriendelijke groeten,

Linda Winkelhorst
marlies denissen
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2019, 20:17

Re: KBG syndroom

Bericht door marlies denissen »

Oeps ik ben al enige tijd niet meer hier geweest. we communiceren tegenwoordig vooral op de facebookpagina's. Voor wie geen facebook heeft, mijn emailadres is tegenwoordig: lies2405@hotmail.com
ankewubs
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2020, 20:47

Re: KBG syndroom

Bericht door ankewubs »

Ook wij hebben een dochter van bijna 15 jaar met het KBG-syndroom.
Ik ben als moeder heel benieuwd wat voor symptomen jullie kinderen hebben?
Onze dochter(adoptie uit China) is geboren met een enkelzijdige volledige schisis en heeft ernstige hoorproblemen, een ontwikkeling achterstand een licht verstandelijke beperking,ADHD en concentratie probleem.
Aangezien onze dochter is geadopteerd en er geen verdere informatie is over wie haar biologische ouders,weten wij ook niks over hen op gebied van erfelijkheid.
HuygheCharlotte
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2022, 14:20

Re: KBG syndroom

Bericht door HuygheCharlotte »

Goedemiddag,
Ons zoontje van 2 heeft zonet ook de diagnose KBG syndroom gekregen. Wij zouden graag in contact komen met ouders die voor dezelfde uitdaging staan als wij.
Groetjes
Charlotte
Plaats reactie