bacteriële meningitis

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
chase
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2015, 21:22

bacteriële meningitis

Bericht door chase »

Wie heeft er ervaring met bacteriële meningitis?
Ons zoontje is toen hij een week oud was opgenomen met bacteriële meningitis. Na twee weken antibiotica kuur in het ziekenhuis was het weer foute boel. Hij is resistent geworden voor de antibiotica en de bacterie is in grote hoeveel heden weer terug.
Nu is hij overgeplaatst naar de nicu in Maastricht. Waar hij aan alle toeters en bellen ligt.
Hij is overgevoelig voor licht en geluid. Positief blijven is heel moeilijk na dat hij zo;n terug val heeft gekregen

We zijn vooral bang dat hij weer maar tijdelijk reageert op de antibiotica en wat moeten we dan. wat zijn dan zijn gevolgen

Wij zijn radeloos en hopen dat er iemand is die dit ook heeft meegemaakt en ons tips kan geven.
viliën
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2015, 14:56

Re: bacteriële meningitis

Bericht door viliën »

Ik heb het ook meegemaakt met mijn zoon in 2011 twee dagen na zijn geboorte. Wat voor vragen heb je? Je mag ze altijd aan mij stellen?
Plaats reactie