glass syndrome

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
mirjamv
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2015, 10:50

glass syndrome

Bericht door mirjamv »

Goedemorgen,

Mijn naam is Mirjam. Mijn zoontje Lars is acht jaar oud en heeft het Glass syndrome. Dit is er vorig jaar uitgekomen met exoom sequencing. Hij heeft een leerachterstand, heeft een schisis gehad en heeft spierzwakte. Niettemin is hij supervrolijk haha! Hij zit niet dagelijks in een rolstoel, alleen voor buiten heeft hij een buggy nodig. Hij kan geen kilometers lopen... Dit wilde ik even vermelden.

Groeten Mirjam
Ronald&Dianne
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 apr 2015, 12:50

Re: glass syndrome

Bericht door Ronald&Dianne »

Hoi Mirjam,

Mijn zoon Lars ( ook toevallig) heeft ook het glass syndrome, hij is 7 jaar.
Hij gaat naar speciaal onderwijs, heeft een ontwikkelingsachterstand en hij praat niet. Zegt wel mama! :D
Geen schisis bij onze Lars. Wel de spierzwakte. Voor langere wandelingen hebben we ook een rolstoel nodig.
En Lars is ook supervrolijk! En een echte knuffelkont. Als je meer wilt lezen kun je ook kijken op hetzelfde forum bij Glass syndroom.

Groetjes Dianne mama van Lars
Plaats reactie