Zijn er hier ouders van een kind met het Syngap1 syndroom?

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
Visioentje

Zijn er hier ouders van een kind met het Syngap1 syndroom?

Bericht door Visioentje »

Hallo allemaal,

Sinds ongeveer een maand weten we dat onze 7 jarige (oudste) dochter het Syngap1 syndroom heeft. Ik zou graag in contact komen met andere ouders van kinderen met dit nog vrij zeldzame syndroom.

Groetjes
Cito

Re: Zijn er hier ouders van een kind met het Syngap1 syndroo

Bericht door Cito »

Hallo,

Ik ben er ook sinds 4 maanden achter dat mijn zoon (16) het Syngap1 syndroom heeft en ben ook wel erg benieuwd hoe andere kinderen met dit syndroom zijn.

Groetjes, Cindy
Fishes
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2015, 23:46

Re: Zijn er hier ouders van een kind met het Syngap1 syndroo

Bericht door Fishes »

Hallo,

Bij onze dochter is vorige maand Syngap1 geconstateerd. Heb geprobeerd jullie een persoonlijk bericht te sturen zodat we informatie kunnen uitwisselen buiten het forum, maar kan jullie niet vinden in de lijst met geregistreerde gebruikers. Ik sta er tussen dus als je een pb wil sturen ben je welkom.

Groet!
ABouw
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 dec 2015, 11:47

Re: Zijn er hier ouders van een kind met het Syngap1 syndroom?

Bericht door ABouw »

Hoi,
Wij hebben van de week ook gehoord, dat onze zoon van 16 (bijna 17) het Syngap1 syndroom heeft. Hij heeft bijna alle kenmerken.
Astrid
Liins-s
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2023, 15:46

Re: Zijn er hier ouders van een kind met het Syngap1 syndroom?

Bericht door Liins-s »

Wij hebben ook een zoontje (1,5 jaar) waarvan we sinds deze week weten dat hij ook dit syndroom heeft. We zouden graag met jullie in contact komen?
Plaats reactie