Ziekte van Wilson: ervaringen

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
René
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2013, 22:31

Ziekte van Wilson: ervaringen

Bericht door René »

In de laatste week van Maart dit jaar werd de ziekte van Wilson gediagnosticeerd bij ons zoontje van 11jr.
Zijn er nog andere ouders die dit ook hebben meegemaakt en die wat van hun ervaringen met ons kunnen en willen delen? Dit op gebied van onder andere; hoe gaat jullie zoon/dochter er zelf mee om, sociaal vlak, omgaan met dokters en school, medicijngebruik- en bijwerkingen. etc.
Twilight
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2015, 19:30

Re: Ziekte van Wilson: ervaringen

Bericht door Twilight »

Beste René,
Ik kwam uw bericht tegen en hoewel het al enige tijd geleden is reageer ik toch nog even.
Ik weet niet of u nog geïnteresseerd bent in ervaringen van anderen, wij hebben ook een zoon met Wilson. Ook gediagnostiseerd in 2013 op 10 jarige leeftijd. Indien u geïnteresseerd bent kunnen wij ervaringen uitwisselen (en de jongens misschien ook).
Plaats reactie