Studieopdracht Prader Willi Syndroom

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Deborah123

Studieopdracht Prader Willi Syndroom

Bericht door Deborah123 »

Ik volg momenteel de opleiding 'kinderbegeleidster baby's en peuters' in het KISP te Antwerpen.
In het kader van de cursus 'diversiteit in de kinderopvang' dien ik een opdracht te maken over kinderen met een beperking.
In de crèche waar ik stage deed was er een kindje met het PWS . De opdracht van de school is om theoretische achtergrond over PWS te verzamelen en ook een gesprek met ouders van een kindje met deze problematiek te hebben.
Wat het eerste betreft heb ik al veel informatie verzameld.
Ik had met de ouders van het kindje met PWS de afspraak gemaakt om hen te interviewen ; hoe gaan zij met hun kindje om, hoe beleven ze dit, en vele andere vragen ..
Wegens onvoorziene omstandigheden hebben deze ouders afgehaakt . Gezien dit onverwacht gebeurde en ik binnenkort (28.05) deze opdracht dien in te leveren ben ik nu op zoek naar een alternatief om deze schoolopdracht toch tot een goed einde te brengen . .
Mijn vraag naar jullie is of er hier ouders bereid zouden zijn om mij te woord te staan en mijn vragen te beantwoorden.
Dit zou kunnen in een persoonlijk gesprek of gezien de Corona bv. via chat , mail of skype e.d..

Ik hoop een positief antwoord te ontvangen .
Vriendelijke groeten,
Deborah De Schutter
Plaats reactie