Diagnose Dnet

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Cindy t

Diagnose Dnet

Bericht door Cindy t »

Hallo allemaal...

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat mijn zoontje van 10 jaar..deze diagnose van de kinderarts heeft gekregen,(Dnet) ik weet alleen dat hij epileptische aanvallen kan krijgen (kan hoeft ook niet) het kan zich nu vanaf zijn 10e gaan omtwikkelen, en hoe ze zullen zijn die aanvallen kon hij me niet vertellen, hij krijgt elk half jaar een mri (nu 7 mei) weer om te kijken of die gegroeid is en nog rustig is, het zit bij hem vooraan rechts daar zit kort geheugen en emoties als ik het goed heb. ( hoefde me niet druk te maken dat het kwaadaardig wordt dat kwam maar bij 1 op de...... Voor) maar ik zit met vragen wat als ik er niet bij ben en hij krijgt zijn eerste aanval..enigste wat me gezegd wordt: er is nu nog niks aan de hand ik moet me niet zo druk maken en afwachten en als er wat veranderd contact op nemem met de kinderarts.. Wie herkent dit verhaal... En op internet kom ik ook niet echt verder... Liefste had ik het niet geweten, is misschien wel stom gezegd maar nu maak ik me alleen maar zorgen... Ook al probeer ik er niet al te veel aan te denken maar dat gaat vanzelf. Ik hoop dat er mensen zijn wat dit herkennen of iemand kennen met deze diagnose
Alvast bedankt voor de tijd te nemen om mijn verhaal te lezen
Groetjes cindy
Plaats reactie