Contact ouders perinatale hersenbloeding

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
Connie
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2022, 14:33

Contact ouders perinatale hersenbloeding

Bericht door Connie »

Beste lezers,

Onze zoon heeft 7 jaar geleden rond de geboorte een hersenbloeding gehad in de linker hersenhelft. Uiteindelijk zijn we goed weggekomen al wordt steeds duidelijker dat hij wel cognitieve problemen heeft. Graag zou ik in contact komen met ouders met soortgelijke ervaringen!
Sami
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2023, 21:31

Re: Contact ouders perinatale hersenbloeding

Bericht door Sami »

Hoi Connie,

Ik ben nieuw hier - sinds enkele minuten - en kan je helaas niet helpen. Wel zit ik in het schuitje waar je 5 jaar geleden wellicht in zat.
Mijn zoontje is nu net 2 jaar (ongecorrigeerd) en blijkt in alle opzichten wel een achterstand te hebben. Hij praat nog niet, zegt wel wat kleine woordjes, maar niet gericht. Plus hij loopt nog niet, althans alleen langs het meubilair en op zijn tenen. Ze verwachten wel dat hij gaat lopen, maar we maken ons eigenlijk meer druk om zijn verbale communicatie.
Herken jij dit bij jouw zoontje? En hoe is het bij jou gegaan.

Groetjes
Plaats reactie