HELP wie weet wat dit is?

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
nouk

HELP wie weet wat dit is?

Bericht door nouk »

Hoi allemaal,

Mijn zoontje Storm is nu 2 jaar en 7 maanden oud. hij is na een hele zware bevalling geboren met een hartinfarct en een navelstreng om zn nek. als baby had hij altijd wel wat, luchtweginfecties, oorinfecties om zo maar door te gaan.. zelfs babyapneu heeft hij gehad waar hij ook voor is opgenomen geweest. Storm had en heeft nog steeds dat hij heel glazig van zich af kan kijken en dan krijg je ook absoluut een paar minuten geen contact met hem, dit doet hij zowel overdag als savonds en snachts. ongeveer 4 maanden geleden toen hij wat koortsig was schoot hij in wat ze toen zeiden een koortstuip waardoor hij in een shock ging en weer werd opgenomen. hierna is dit nog een aantal keer gebeurd. inmiddels is er een vol neurologisch onderzoek aan de gang om te kijken of hij eventueel epilepsie kan hebben. ook is er een onderzoek gedaan door de klinisch geneticus op vcfs, dit wat het niet. ze vonden een afwijking in zijn chromosoon 16, wat een ontwikkelingsachterstand kan zijn! verder is hier weinig over bekend. zijn ontwikkeling verloopt super. hij liep met 11 maanden, kletst je de oren van je kop en is sociaal helemaal niet verlegen of iets, een heel blij en gelukkig ventje om te zien, die graag dingen uitprobeert en iniatief neemt, een gewone peuter zou je zeggen!
Sinds een maand of vier wordt hij nu ook snachts schreeuwend wakker en ook op zo'n moment krijg je geen contact met hem en kijkt hij je weer zo glazig aan.. kan iemand mij vertellen of dit hele verhaal ergens op lijkt, want ik wordt nu echt radeloos en voel me zo hulpeloos telkens als er wat is met hem..
ik hoop dat ik hier misschien een antwoord vindt.. alvast bedankt voor het lezen van ons verhaal!

Groetjes, nouk
Muppet
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mar 2012, 15:38

Re: HELP wie weet wat dit is?

Bericht door Muppet »

Dit komt me bekend voor.
Laat eens eens EEG Scan maken, denk dat het epelepsie is want je krijgt ook totaal geen contact met je kind en kijkt naar een punt.
Plaats reactie