anaplastisch pilocytair astrocytoom

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
u0008532
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 apr 2011, 14:45

Re: anaplastisch pilocytair astrocytoom

Bericht door u0008532 »

Dag Greet,

Ik ging bij iemand op de Brusselsteenweg die ook Bobath-therapie doet , maar als je al iemand hebt die dicht bij jou in de buurt woont, dan is dat makkelijker natuurlijk. Momenteel doen wij geen kiné meer. We zijn ongeveer een jaar geweest, maar op het einde leek er niet veel beterschap meer te komen. Ze heeft nog steeds wat problemen met evenwicht en coördiatie, maar ik vrees dat deze blijvend zullen zijn. HEt is niet dat ze hier echt last van heeft in het dagdagelijkse leven.
Amai, zoveel operaties. Mijn dochter is maar 1 keer geopereerd om de tumor te verwijderen. Het was er wel 1 van 5 cm in diameter en ze is hiervoor 9 uur onder narcose geweest.
Hersentumoren zijn de tweede meest voorkomende kanker bij kinderen (leukemie staat op 1).
Nu in principe heeft mijn dochter geen kanker gehad, want ze had een graad 1 tumor en dat komt eigenlijk overeen met goedaardig.


Groetjes


Ellen
Plaats reactie