hersenbeschadiging

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
mazzel
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2011, 19:39

hersenbeschadiging

Bericht door mazzel »

hallo
Ik heb een zoontje van 8 jaar.Op 5 jaar hebben ze ass,adhd en dcd vastgesteld na een lange weg af te leggen voordien.
Kinesist enz..toen hij op 1,5jaar kinkhoest kreeg belande ons zoontje in het ziekenhuis en zei de kinderarts dat ze nog verdere onderzoeken gingen doen omdat hij een achterstand had (motoriek).Ze deden testen waaronder ook een ct scan,op de ct scan was niets te zien.Hij neemt medicatie voor zijn woedebuien enz..(risperdal en relatine).Maar een paar maanden geleden had hij veel hoofdpijn en zijn we naar de kinderarts gegaan omdat ik dacht dat het meschien aan de medicatie lag.De kinderarts stuurde ons verder naar een kinderneuroloog en er werd terug na zoveel jaren een ct scan genomen .de resultaten waren niet schitterend ,de arts zei dat de kans groot was dat hij schizencefalie had.We moesten dan naar een ander ziekenhuis voor een nmr waar dan resultaten uit kwamen dat hij een herseninfarct zou gehad hebben aan de frontaal kwab tussen de 34 en de 40 weken zwanger of vlak na de geboorte.Wat ik me nu afvraag waarom ze dit dan niet gezien hebben bij de eerste ct scan toen hij 1.5j oud was.
Ik zit met zoveel vragen en voel me precies van het kastje naar de muur gegooit.
In augustus word er ook nog een opname voorzien voor een eeg (dag en nachtopname).
De dokters hebben al zoveel verschillende dingen gezegt,wat moet je uiteindelijk allemaal nog geloven.
Iedereen wil toch het beste voor zijn kind.

groetjes
Plaats reactie