contactdag voor patienten met het syndroom van cowden

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
monique mulder

contactdag voor patienten met het syndroom van cowden

Bericht door monique mulder »

lieve mensen, ik heb gister een gesprek gehad met mijn arts over het syndroom van cowden, wij zijn van mening dat er nog heel veel onbekend is over deze ziekten.
we willen een patientenvereniging gaan opzetten.
maar.....we willen graag een oproep doen aan mensen met deze ziekten om eind dit jaar bijelkaar tekomen , een dag te organiseren met artsen.....waar u allen vragen kunt stellen.
zijn er mensen die geintresseerd zijn laat uw e-mail adres achter en dan kunnen we u t.z.t. een bericht sturen wanneer deze dag is .
stuur uw bericht naar mulder698@zonnet.nl .

vriendelijk bedankt.....groetjes monique mulder
Gast

Re: contactdag voor patienten met het syndroom van cowden

Bericht door Gast »

monique mulder schreef:lieve mensen, ik heb gister een gesprek gehad met mijn arts over het syndroom van cowden, wij zijn van mening dat er nog heel veel onbekend is over deze ziekten.
we willen een patientenvereniging gaan opzetten.
maar.....we willen graag een oproep doen aan mensen met deze ziekten om eind dit jaar bijelkaar tekomen , een dag te organiseren met artsen.....waar u allen vragen kunt stellen.
zijn er mensen die geintresseerd zijn laat uw e-mail adres achter en dan kunnen we u t.z.t. een bericht sturen wanneer deze dag is .
stuur uw bericht naar mulder698@zonnet.nl .

vriendelijk bedankt.....groetjes monique mulder
Mijn email = stanenalie@gmail.com
Gast

Re: contactdag voor patienten met het syndroom van cowden

Bericht door Gast »

Gast schreef:
monique mulder schreef:lieve mensen, ik heb gister een gesprek gehad met mijn arts over het syndroom van cowden, wij zijn van mening dat er nog heel veel onbekend is over deze ziekten.
we willen een patientenvereniging gaan opzetten.
maar.....we willen graag een oproep doen aan mensen met deze ziekten om eind dit jaar bijelkaar tekomen , een dag te organiseren met artsen.....waar u allen vragen kunt stellen.
zijn er mensen die geintresseerd zijn laat uw e-mail adres achter en dan kunnen we u t.z.t. een bericht sturen wanneer deze dag is .
stuur uw bericht naar mulder698@zonnet.nl .

vriendelijk bedankt.....groetjes monique mulder
Mijn email = stanenalie@gmail.com
Bij mij is recent het cowden syndroom bevestigd en zou graag hier meer van willen weten.
Plaats reactie