Zelfstimulatie baby

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Andrea66
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 dec 2020, 07:34

Re: Zelfstimulatie baby

Bericht door Andrea66 »

Onze ( pleeg)kleindochter heeft veel last van zelfstimulatieaanvallen.Ze is 16 mnd oud en in eerste instantie dachten we aan epilepsie maar de kinderarts gaf uiteindelijk een naam aan ons Zelfstimulatie angstaanvallen.
Ze is erg gespannen en heeft veel meegemaakt .
Op het forum ,zie ik vn oudere berichten staan .

Heeft er iemand tips voor mij hie ik hier mee om kan gaan
Grietjes oma Andrea
chrisbakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2022, 09:41

Re: Zelfstimulatie baby

Bericht door chrisbakker »

Beste Andrea, ik vroeg mij af hoe het nu met u kleindochter is, is ze er inmiddels overheen gegroeid of is ze er nog mee bezig? mijn dochter is nu 3.5jaar en heeft sinds dat ze 6 maanden is last van, ze heeft het nu nog steeds maar wel iets minder, als er een situatie zich voordoet waar ze niet goed mee om kan gaan vermeerderd het, de laatste 2 weken was haar juf ziek en dit was zo een situatie die ze niet kan plaatsen, deze week is de juf terug dus ik hoop dat ze er minder last van gaat hebben, maar ik was erg benieuwd hoe de situatie nu is bij u, ik hoor graag van u

Groeten Chris.
Plaats reactie