Caverneus hemangioom

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
Jacoline
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2010, 18:26

Caverneus hemangioom

Bericht door Jacoline »

Wij hebben vandaag gehoord dat ons dochtertje van 2 jaar een Caverneus hemangioom heeft.
Er zijn 3 plekken in dr hersenen gevonden waarvan er 1 een bloeding is ontstaan.
Nu moet ze straks geopereerd worden, en ik zou graag contact met andere ouders willen die het zelfde overkomen is.

Groetjes, Jacoline
Gast

Re: Caverneus hemangioom

Bericht door Gast »

Beste Jacoline,

Wat ontzettend naar om te horen. Ik vraag me af of jullie dochtertje al geopereerd is inmiddels. Ik ben zelf 40 en heb een jaar geleden 2 keer een bloeding in mijn hersenstam cavernoom gehad. Ik ben geopereerd in Zwitserland door proff. Bertalanffy, ongeveer de expert op dit gebied in europa. Ik ben erg goed door de operatie heengekomen en heb maar een paar kleine restverschijnselen dank zij de ervaren proffesor. Ik zou kijken of er voor jullie mogelijkheden zijn om haar door hem te laten opereren.
Als jullie wat meer willen weten mail me dan gerust. Tatjahatt@gmail.com.
Heel veel sterkte gewenst met jullie kleine meid.
Hartelijke groeten, Tatja
Plaats reactie