hersenontsteking

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
engeltje22

hersenontsteking

Bericht door engeltje22 »

hallo,
mijn naam is Danielle en ik ben mama van delano van 6 jaar.
in juli van dit jaar heeft Delano een hersenontsteking gekregen als complicatie op de waterpokken. Delano is sindsdien volledig hersteld al merken we wel kleine gedragsveranderingen bij hem.
Graag zou ik wat meer info krijgen hierover krijgen (eventueel ervaringen van ouders die ook dit meegemaakt hebben)
Ik heb op het net gesurft maar vind bar weinig informatie over de gevolgen van hersenontsteking zoals deze bij Delano.

groetjes Danielle
Gast

Re: hersenontsteking

Bericht door Gast »

Onze dochter kreeg ook een hersenontsteking. Fysiek lijkt ze na enige maanden weer in orde, maar qua karakter is het nog een heel ander kind. Volgens de dokter is dit nog normaal omdat ze vaak nog dingen in haar hoofd voelt die ze niet kan beschrijven, zeker als ze in drukte geweest is. Het zou tot meer dan een jaar kunnen duren voor ze zich weer volledig goed voelt, dus we blijven afwachten.
mtrdans5
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2016, 13:39

Re: hersenontsteking

Bericht door mtrdans5 »

Graag zou ik horen hoe het nu gaat met uw kinderen.
Hoe lang duurde het en welke hulp kreeg u.
Onze zoon kreeg een postvirale hersenontsteking begin november 2015. We zijn nu aan het starten met school. Het is 4 mnd nu dus geleden. We missen informatie en lijken steeds te moeten vechten voor goede begeleiding.
Vriendelijke groet Margreet smit
mtrdans5
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2016, 13:39

Re: hersenontsteking

Bericht door mtrdans5 »

Graag zou ik horen hoe het nu gaat met uw kinderen.
Hoe lang duurde het en welke hulp kreeg u.
Onze zoon kreeg een postvirale hersenontsteking begin november 2015. We zijn nu aan het starten met school. Het is 4 mnd nu dus geleden. We missen informatie en lijken steeds te moeten vechten voor goede begeleiding.
Vriendelijke groet Margreet smit
clien
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 aug 2010, 12:54

Re: hersenontsteking

Bericht door clien »

margreet ik heb je een pb gestuurd, heb je die gekregen?
Plaats reactie