Wie herkend deze symptomen

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
mama

Wie herkend deze symptomen

Bericht door mama »

HALLO,

Mijn zoontje van 5 jaar heeft talrijke problemen,een tremor (beving) in zen rechterhandje,problemen met fijne en grove motoriek waarvoor hij wekelijks naar kinesist gaat,geen reflexen in knie,kan zich niet concentreren,kan niet goed mee op school,heeft verschrikkelijke driftbuien,heel erg wagenziek,en is vanaf s middags heel moe,slaapt nochtans de klok rond.Wie herkent deze kenmerken ? Onderzoeken zijn bezig van mei,tumor in zen hersenen is uitgesloten via scan,eeg is gedaan en was niet goed maar ook niet heel slecht,half september moet hij een mri laten nemen van zijn hersenen,en word hij nacht opgenomen voor nacht epilepsie uit te sluiten.
Ook al is er maar 1 persoon die een paar kenmerken herkend,zou u dankbaar zijn voor een reactie,word gek van nadenken.

GRTJS MAMA
kim30
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 aug 2009, 19:54
Locatie: Uitgeest
Contacteer:

Re: Wie herkend deze symptomen

Bericht door kim30 »

Sorry kan je niet helpen. Ik ben ook zoekende. Ik snap je frustratie dan ook. Hoop dat jullie snel een oorzaak vinden!
Veel liefs Kim
Gast

Re: Wie herkend deze symptomen

Bericht door Gast »

kim30 schreef:Sorry kan je niet helpen. Ik ben ook zoekende. Ik snap je frustratie dan ook. Hoop dat jullie snel een oorzaak vinden!

Hoi Kim,

bedankt om te reageren,ivm de problemen van je kindje kan ik je spijtig genoeg niet helpen,hoop dat je ook snel een oorzaak vind

gtjs mama


Laatst omhoog gehaald door Anonymous op 30 sep 2009, 04:33.
Plaats reactie