ACNES Symptonen Mijn zoon van 11 jaar

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Mammy
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2020, 13:56

ACNES Symptonen Mijn zoon van 11 jaar

Bericht door Mammy »

Beste
Ik heb een zoontje van 11 jaar en hij heeft sinds enkel maanden felle pijn in zn buik. Maar enkel en alleen bij een inspannning, wandelen, fietsen En bij stilstaan in de badkamer vb dan komt deze helse scherpe pijn. We zijn al enkele maanden in behandeling bij gastro enterologe en alles onderzoek die je kan denken. Stoelgang opgestuurd naar tropisch instituut omdat ze dachten aan pararsiet in zn darmen. Omdat hij 2 x naar grote toilet gaat per dag en deze soms platter is. Bloed afgenomen, echo abdomen, rx van zn buik. En ze vinden niks. Mijn zoon moet hier maar mee leren leven. Enige dat bij mijn zoon helpt bij deze scherpe pijn is op zn hukje zitten en de pijn wegduwen Dan na 10min gaat pijn langzaam weg. Omdat we nu al zoveel maanden naar Uza in Antwerpen zijn gegaan en ze niks vinden ben ik zelf beginnen googelen En leesde ik verhaal van ACNES. Ik heb de vragenlijst overlopen en het lijkt erop of mijn zoon dit zou kunnen hebben. Want bij zitten en liggen heeft hij totaal geen pijn. Enkel activiteit bewegen wandelen fietsen en stilstaan. Wie herkent zich in dit verhaal. Alle tips en verhalen zn welkom
Plaats reactie