Bewegingen met heupen en vingers

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
nancyfierens
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2019, 18:50

Bewegingen met heupen en vingers

Bericht door nancyfierens »

Mijn dochter van 7 maakt sinds een paar weken vreemde bewegingen: ze wrijft constant haar vingers tegen elkaar en als ze recht staat, maakt ze een draaiende beweging met haar heupen. Zelf heeft ze er geen last van en ze zegt ook dat ze er zelf niet mee kan stoppen. Verder heeft ze geen specifieke aandoening of heeft ze nergens problemen mee. Gewoon een gezond meisje die af en toe een beetje raar beweegt. Het is ook zo dat er mensen al iets van gezegd hebben dat ze zo raar doet. Wat doe ik hier mee?
Mdb77
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2014, 13:19

Re: Bewegingen met heupen en vingers

Bericht door Mdb77 »

Hoi,

Onze dochter heeft jaren geleden choreo van sydenham gehad, ze had oa last van bewegingsonrust, en ze kon ook haar vingers niet stil houden. Waarschijnlijk heeft ze eerst keelontsteking gehad, en daardoor acute reuma en choreo van sydenham. Mocht je nog vragen hebben of meer informatie willen, dan kan je me altijd mailen.
Plaats reactie