Reflux !! Nu sonde , plan maagklepje sluiten !!

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
River2018
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2019, 22:20

Reflux !! Nu sonde , plan maagklepje sluiten !!

Bericht door River2018 »

Hallo ,
Ben n moeder van drie kids , twee jongens 9 en 7 en n meisje van 15 maanden . Oudste ass , middelste adhd , en jongste n hoop problemen !! Met 4 maanden dachten ze aan koemelk allergie en verborgen reflux ! Nexium gestart , me dochter kokhalzen bij iedere hap vaste voeding !! Uiteindelijk n eetprobleem geworden , en prelogopediste in geschakeld alles deed ik goed ! Zh gaf aan geen reflux te zijn , me kind verslikte en stikte de hele dag neeeee zeker geen reflux !!! Mamma gevoel gevolg en UMC n slik onderzoek gehad ! Degelijk reflux !!! Alles opgepakt en weer nexium gestart . Ondertussen is me dochter compleet gestopt met eten en heeft ze nu n sonde drie weken !!! Sonde is voor 6 maanden om dr rust te geven en hersens te resetten ook met sonde blijft de reflux enorm !! Ze hebben nu overleg om maagklepje te sluiten , iemand ervaring hier mee ???
Skymis
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2019, 22:34

Re: Reflux !! Nu sonde , plan maagklepje sluiten !!

Bericht door Skymis »

Hoi
Mijn dochter idem dito. Is nu 4 maanden oud. Sinds dat ze 10 weken is aan de sonde voeding. Ze heeft volledige flesweigering. 100% reflux. Nu met erytrocine en nexium gestart. Bezig met pre logopedist maar bij elk klein hapje kokhalzen en spugen. Voel me moedeloos en radeloos. Artsen zeggen dat ze eroverheen groeit. Een roze wolk heb ik niet gehad. Sterkte ermee!!
Plaats reactie