Selectief mutisme tiener

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
Sonja K
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2019, 11:48

Selectief mutisme tiener

Bericht door Sonja K »

Ik ben op zoek naar ouders van tieners rond 14 jaar met selectief mutisme. Dit om ervaringen en behandelingsmogelijkheden uit te wisselen. Maar ook voor mijn dochter om in contact te komen met andere meiden met selectief mutisme, zodat ze kan ervaren dat ze niet de enigste is en ervaringen kan uitwisselen en dat ze andere meiden leert kennen die haar begrijpen. MIjn dochter heeft al grote stappen gemaakt, maar op dit moment worstelt ze om aan te sluiten bij groepen meiden, terwijl ze dit erg graag wil. Ze staat vaak net buiten de groep, andere meiden kletsen en leggen contact en mijn dochter zegt niets en staat op een meter afstand.

groetjes Sonja
Annemarie
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2019, 11:41

Re: Selectief mutisme tiener

Bericht door Annemarie »

Hallo Sonja,

Ben je lid van Het Stille kind en bijbehorende Facebook groep? Mijn zoon heeft ook selectief mutisme en is 8 jaar. Volgens mij zitten er in de facebookgroep ook ouders van kinderen van een jaar of 14. Wat goed dat ze al grote stappen heeft gemaakt!
Groeten, Annemarie
Plaats reactie