tremor in beide handen

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
Wanda
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2019, 20:40

tremor in beide handen

Bericht door Wanda »

Goedenavond, onze zoon van 15 heeft al diverse jaren last van een tremor in beide handen, dit zorgt voor slechte motoriek en nu hij deze leeftijd heeft schaamt hij zich hier vaak ook voor. Hij doet de opleiding bouw maar ze merken op school dat hij tegen veel dingen aan loopt wat niet lukt omdat zijn handen zo trillen. Via HA bètablokkers gehad maar helaas zonder resultaat hij werd hier zelfs erg naar van omdat dit zorgde voor een flinke bloeddrukdaling. Wie heeft hier ervaring mee zou hier graag wat meer over horen.
Gr Wanda
Linda77
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2019, 10:30

Re: tremor in beide handen

Bericht door Linda77 »

Oh medicatie zie ik nu al.... ik heb inderdaad ook betablockers gebruikt, 3 weken en merkte dat ik op de reservestand ging staan. Lage hartslag, lage bloeddruk (tja daar zijn ze natuurlijk ook voor...)...en dat ik ontzettend energieloos werd. De bijwerkingen werden erger dan de kwaal zeg maar....CBD olie heb ik ook al geprobeerd, maar ook geen reactie op. Ik ben heel benieuwd wat de neuroloog bij ons zal zeggen/constateren. Vooral voor mijn zoon!
Cevik
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2019, 11:43

Re: tremor in beide handen

Bericht door Cevik »

Hoi,

Mijn zoon van 11 jaar heeft ook trillende handen al meer dan half jaar. Ze hebben gezegd dat hij tremor heeft. Gebruiken jullie kinderen medicijnen? Zoja merken jullie verschil?

Cevik
Plaats reactie