Gehoortest bij 1 jaar

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
masa0903
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2017, 11:46

Gehoortest bij 1 jaar

Bericht door masa0903 »

Hoi,

Onze dochter is in 2016 geboren met ernstige asfyxie. Wegens veel beschadeging naar huis gegaan met een paliatief traject. Onze dame deed het na alle verwachtingen enorm goed. Ze loopt langs de tafel, ontwikkeld zich iets vertraagd maar wel goed naar een heerlijke dreumes.

Vooral voor mij enorm moeilijk te bevatten zo nu en dan, waardoor ik enorm hoog in de boom schiet als er wat gebeurd met me kleine meisje.

We zijn proactief bezig met het monitoren van haar ontwikkeling, waar wij het erg belangrijk vinden dat het vooral handvaten moeten zijn en dat zij zelf ook haar eigen ik mag laten zien en niet alles gestuurd hoeft te zijn.

Vandaag kwamen we terug van de logopedie en die verwijst ons door naar de kinderneuroloog voor een gehoortest.

Weet iemand hoe dat in z'n werk gaat, want ze is pas 1 en ik kan me niet voorstellen dat ze kan aangeven dat ze wat hoort.

Alvast enorm bedankt!

Liefs, MASA0903
ps. overige vragen of opmerkingen mogen altijd gesteld en verteld worden ;-)
Lonisa
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2022, 21:09

Re: Gehoortest bij 1 jaar

Bericht door Lonisa »

Beste Masa,

Ik lees 5 jaar later jouw verhaal over je dochter. Onze dochter (6 weken oud) is ook gediagnosticeerd met ernstige perinatale asfyxie. Ik ben zelf op zoek naar lotgenoten. Jouw kind is al wat ouder en kan zelfs lopen. Ik wist niet eens dat het kon met zo’n diagnose! Ik hoor graag welke weg jullie hebben afgelegd. Is het mogelijk om met je in contact te komen?

Groet,

Sara
Plaats reactie