Deletie 16p11.2

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
Jannie61
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2017, 14:53

Deletie 16p11.2

Bericht door Jannie61 »

Goede dag ik Ben Jannie en bij de zonenhebben Deze desletie en dat weten we pas sinds 2009 mijn jongens zijn 32 en 34
En we lopen tegen veel dingen aan wat er alleen dingen die beschreven staan van dit symdroom klopt bij mijn jongens
Mijn oudste jongen is 201 Lang Maar ook 200 kilo en doet zo ze best om afte valen wat niet lukt
Ook is hij autistie en is vaak alleen me jongste jongen heeft wel een Buikje wat niet weg gaat Maar dat kan ook wat in de Buik zijn daar zijn we op naar zoek ook hebben ze veel last van stemmings wisselingen
Mensen snappen niet wat er aan de hand is met me jongens mensen lachen ze uit dat doet zeer
Als je weet wat we een energie in stoppen om de jongens zelfstandig te maken Maar alleen kunnen ze niet ze zijn Altijd afhankelijk van een ander
Wie o wie loopt er ook tegen zulke dingen ik Moet zeggen dat ik gezegd Ben met een ZZP`er die me jongens motiveerd en met ze over weg kan
mama2008
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jan 2019, 09:10

Re: Deletie 16p11.2

Bericht door mama2008 »

Hallo,

Als allereerste knap zoals je het doet want,dat valt niet mee.
Ik heb zelf ook een dochter die een chromosoom afwijking heeft.
Het is zoeken naar een speld in een hooiberg.
Dat andere mensen zo reageren zegt meer over die mensen! Waardeloos!!!
Een dikke pluim voor deze man die zijn tijd in je zoons steekt.
Misschien kun je een maatje via mee regelen?
Eenzaamheid brengt ook depressies
En kijk vooral naar wat ze wel kunnen.
Heel veel succes.
En zorg goed voor jezelf
Plaats reactie