Continu hoofdpijn

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
Bezorgde moeder
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2017, 09:17

Continu hoofdpijn

Bericht door Bezorgde moeder »

Sinds 3 weken heeft mijn dochter van 15 continu last van hoofdpijn achter 1 oog en slaap. Ze wordt zelfs wakker van de hoofdpijn, 1 of 2 keer per nacht. Paracetamol en ibuprofen of een combinatie van beide werken niet. Gisteren begonnen met indometacine aurobindo maar tot nu toe blijft de hoofdpijn aanwezig. Het zwakt voor een uurtje een beetje af, maar ze is zeker niet pijnvrij.
De huisarts heeft geen idee wat het kan zijn en er ligt nu een verwijzing voor de neuroloog. Alleen kunnen we daar 'pas' over 11 dagen terecht.
Door de continue aanwezigheid van de hoofdpijn ben ik bang dat haar schoolresultaten beïnvloed worden en ze zit in haar examenjaar....
Iemand een idee wat het kan zijn en wat er tegen te doen is? Mijn eerste doel is om haar weer pijnvrij te krijgen...
Therry
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2017, 13:09

Re: Continu hoofdpijn

Bericht door Therry »

Weet je al wat meer? De klachten lijken op IIH, een te hoge druk van hersenvocht in de hersenen. Onze zoon heeft dit. Pijnstillers werken niet.
Therry
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2017, 13:09

Re: Continu hoofdpijn

Bericht door Therry »

Weet je al wat meer? De klachten lijken op IIH, een te hoge druk van hersenvocht in de hersenen. Onze zoon heeft dit. Pijnstillers werken niet.
Plaats reactie