Restles legs

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
famjalberts
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 dec 2016, 21:50

Restles legs

Bericht door famjalberts »

Lieve ouders, Onze dochter van vijf heeft ontzettende last van rustelose benen. Zij wordt met regelmaat wakker van hevige steken in haar voetjes en beentjes. Soms zelf vanuit haar diepe slaap maar ook aan het begin van haar slaap. Wie van jullie heeft daar ervaring mee en heeft tips om dit probleem voor onze dochter te verlichten?
Misschien kunnen we ook wel ervaringen uitwisselen?
Gaby80
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2017, 01:12

Re: Restles legs

Bericht door Gaby80 »

Hoi, hier ook een bezorgde moeder
Mijn dochtertje is niet gediagnostiseerd maar na weer een "aanval" zoals ik ze noem na een kort en wazig gesprekje met mijn dochtertje van 3,5 jaar ben ik gaan zoeken op restless Ze had geen pijn maar schopt en slaat in haar slaap en gaat ook huilen.
Ze wil getroost worden maar ik mag haar ook niet aanraken wat het soms ingewikkeld maakt.

Er zit geen regelmaat in en het is ook niet continu.
Toen ik las dat het gepaard gaat met gekriebel in de benen net als mieren oid schrok ik want ze heeft een tijdje terug me steeds verteld als ze paniekerig was dat er spinnen over haar benen lopen en er was niks te zien dus ik dacht dat ze dat droomde.

Is het bij jullie dochter een regelmatig iets?, is zij onderzocht? Herkennen jullie dit van toen ze jong was?
Ik lees graag mee met jullie berichten want ik wil zo graag mijn kleine meid kunnen helpen
Plaats reactie