Toepassing CBD olie bij ADD / ADHD / PDD-NOS?

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
JoanneZ
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 dec 2016, 16:03

Toepassing CBD olie bij ADD / ADHD / PDD-NOS?

Bericht door JoanneZ »

12/12/16 van JoanneZ:
Hallo, ik zou graag in contact komen met (andere) ouders van kinderen met ADD /PDD-NOS, welke ervaring hebben met behandeling van CBD olie Bedrolite. Mijn zoon van 10 heeft ADD / PDD-NOS, en gebruikt hiervoor sinds een aantal maanden geen medicatie meer vanwege de vele negatieve bijwerkingen.
We gebben verschillende types medicatie geprobeerd, Ritalin, Concerta, Medikinet etc en ook verschillende doseringen. De medicatie geeft een merkbaar positief resultaat, qua focus, aandacht en gedrag, maar de bijwerkingen zijn te negatief om ermee door te gaan.
Ook gedragstherapie heeft geholpen, vooral thuis.
Nu zonder medicatie zegt hij zich veel beter te voelen maar op school zijn er vrijwel dagelijks conflicten (voorheen met medicatie niet), en zijn aandacht/focus op leren en uitleg van juf etc vrijwel non-existent. Ik ben zo'n beetje ten einde raad.
Heb veel positieve dingen gelezen over toepassing van CBD olie Bedrolite en zou heel graag in contact komen met ouders die hier ervaring mee hebben?
Hartelijke groet, JoanneZ
Plaats reactie