Verlamming aangezichtszenuw zoon 4 jaar oud

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
Muts1983
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2016, 21:05

Verlamming aangezichtszenuw zoon 4 jaar oud

Bericht door Muts1983 »

Beste ouders,

Via deze weg ben ik op zoek naar ouders die te maken hebben of hebben gehad met een verlamming van de aangezichtszenuw of anders de ziekte van Bell. Onze zoon van 4 (die nu bijna klaar is met de behandeling tegen de ziekte leukemie) heeft afgelopen zomer een oorontsteking gehad die is uitgelopen op mastoïditis en een verlamming van zijn aangezichtszenuw. Wij voelen ons in de steek gelaten door de KNO en Neurologie. Er is eigenlijk niemand die ons adviezen en tips kan geven. Na 4 maanden is er nog geen herstel te zien van de aangezichtszenuw. Het is zwaar om dit er naast de leukemie bij te hebben. Vooral omdat het met de leukemie goed lijkt te gaan en dit juist onherstelbaar lijkt.
Hopelijk is er iemand die dit ook heeft meegemaakt. Het zou fijn zijn om erover van gedachten te wisselen.

Vriendelijke groet,

Tanja Kos
roel1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2016, 21:21

Re: Verlamming aangezichtszenuw zoon 4 jaar oud

Bericht door roel1980 »

Hoi Tanja,

Erg vervelend is het zeker. Ik heb het zelf gehad een jaar of 10 geleden. Bij mij is het uiteindelijk naar een paar maanden weer weggegaan. Mijn gezicht is nog een beetje a symetrisch maar het valt reuze mee(95%). Vervelend dat dit er ook bij komt bij jullie maar het komt vast goed. Ik heb mimiektherapie gehad.
Plaats reactie