ervaring propanolol

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
chiara2011
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2016, 06:24

ervaring propanolol

Bericht door chiara2011 »

goedemorgen, mijn dochter is vorig jaar juni van de trap gevallen, zij heeft hierdoor een zware hersenschudding gekregen en een schedelbreuk opgelopen. inmiddels heel wat onderzoeken verder, en heeft zij blijvende migraine eraan overgehouden onze dochter is 4 jaar.
ze heeft moeite met concentratie en ligt achter op school ze heeft moeite om haar aandacht erbij te houden en heeft voor alles extra tijd nodig.
nu heeft ze propanolol voorgeschreven gekregen voor haar vele hoofdpijnklachten.
echter heeft ze sinds gebruik last van obstipatie, vaak en erg moe,vermindering eetlust, en tot nu toe 1 keer per week migraine waardoor ze helemaal is uitgeschakeld, geen licht , geen geluid kan verdragen. haar migraine is heftiger als van te voren.
ik maak me zorgen en vraag me af of dit wel het geschikte medicijn voor haar is.

ik zit met het feit dat met deze medicijnen een spiegel wordt opgebouwd, zomaar stoppen betekend dus bij opnieuw beginnen weer niet lekker voelen etc.

hoe zijn jullie ervaringen met propanolol?
Plaats reactie