algemene ontwikkelingsachterstand+dcd

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
Griet1978

algemene ontwikkelingsachterstand+dcd

Bericht door Griet1978 »

Hallo, ik ben hier volledig nieuw op de site, maar ik zoek ergens steun, een uitlaat ... Onze dochter wordt dit jaar 6 jaar, heeft een ontwikkelingsachterstand van zeker 2 jaar, ook dcd is vastgesteld. Emotioneel zit ze in de rubriek angst ... Ze gaat nu al meer dan een jaar naar revalidatiecentrum, drie keer in de week. De laatste maanden ging dat héél moeilijk, elke dag krijsen omdat ze niet naar de horizon wou .. heel moeilijk om ons kind zo ongelukkig te zien. Ze ging terug elke dag in bed plassen, ook overdag .. blijkbaar kan ze niet om met zoveel druk, stress ... dus hebben we beslist om de therapieën even te stoppen. Ik las op het internet heel veel goeds over brain gym, heeft daar iemand ervaring mee? We zouden dat graag eens proberen omdat dat een hele ontspannende manier is van therapie.
Vorige week kregen we dan ook op school te horen, dat we mss beter uitkijken naar bijzonder onderwijs. ZE zou haar derde kleuterklasje nog mogen meelopen in het gewoon onderwijs en dan de overstap maken. Heel moeilijk als ouder vind ik dat, maakt me zo moe allemaal.. is dat normaal?

Griet
Hilde
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 apr 2011, 08:51

Re: algemene ontwikkelingsachterstand+dcd

Bericht door Hilde »

Hallo Griet, hier even kijken en lotgenoten bij de vleet... : https://www.facebook.com/search/top/?q=dcd%20ervaringsdeskundigen%20en%20ouders%20mix
Plaats reactie