Tics zoontje 8 jaar

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
veroniquenazeke
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2023, 20:26

Tics zoontje 8 jaar

Bericht door veroniquenazeke »

Mijn zoontje van 8 heeft terug last van tics , schouders optrekken , hoofd wegdraaien,ogen knipperen. Hij heeft dit nog gehad in het verleden maar het is nu terug heel heftig . We zijn toen naar de osteopaat geweest en de tics zijn toen langzaam verminderd en uiteindelijk weggegaan . Ik maak me echt zorgen , vooral omdat hij sinds januari versneld is naar het 3 de leerjaar . Mijn zoontje is heel gesloten en vindt het moeilijk om te babbelen over zijn gevoelens , ik heb dus geen idee of er misschien iets aan de hand is op school of waar hij mee zit. Wie heeft er hier ook ervaring mee en kan me eventueel tips geven ? Ik zit met zoveel vragen , moet ik hem verder laten onderzoeken enzo waar en op wat ? Hoe reageren we best op zijn tics , en wat kunnen we zelf doen ?
Plaats reactie