opzetten patientenvereniging

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
gvanseventer
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2010, 12:00
Locatie: purmerend

Re: opzetten patientenvereniging

Bericht door gvanseventer »

cowden contactdag schreef:bedankt alle mensen die zijn geweest op de 1e contactdag voor cowden patienten. het was leerzaam.......


graag zou ik mensen uit willen nodigen om te denken wat men wil in een site voor de cowden patienten wat moet erin en wat niet....

over 2 weken heb ik een vergadering hierover...met dr.vasen... en dan kan ik alles voorleggen en dan eventuele volgende stappen ondernemen...

tot horens....en nogmaals bedankt.....monique mulder
Hoi Monique
Is er al wat bekend !!!!
Zou graag me steentje bij willen dragen!!!!
Maar ik hoor nog steeds niks kan dat kloppen?
vriendelijke gr

gerard van seventer
Myrn@
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 okt 2010, 10:50

Re: opzetten patientenvereniging

Bericht door Myrn@ »

Ik heb binnenkort met Monique en nog een tweetal dames een afspraak om het een en ander te bespreken.

Ik ben begonnen met het opzetten van een forum. Ik wil je de URL wel sturen, dan kan je alvast rondkijken en meedenken.
gvanseventer
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2010, 12:00
Locatie: purmerend

Re: opzetten patientenvereniging

Bericht door gvanseventer »

cowden contactdag schreef:bedankt alle mensen die zijn geweest op de 1e contactdag voor cowden patienten. het was leerzaam.......


graag zou ik mensen uit willen nodigen om te denken wat men wil in een site voor de cowden patienten wat moet erin en wat niet....

over 2 weken heb ik een vergadering hierover...met dr.vasen... en dan kan ik alles voorleggen en dan eventuele volgende stappen ondernemen...

tot horens....en nogmaals bedankt.....monique mulder
Moelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gvanseventer
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2010, 12:00
Locatie: purmerend

Re: opzetten patientenvereniging

Bericht door gvanseventer »

Myrn@ schreef:Ik heb binnenkort met Monique en nog een tweetal dames een afspraak om het een en ander te bespreken.

Ik ben begonnen met het opzetten van een forum. Ik wil je de URL wel sturen, dan kan je alvast rondkijken en meedenken.
Hoi Myrna
Dat lijkt me een goed idee doe dat maar aub
Ik reageer wat laat maar dat komt door prive omstandigheden!!!! Maar wil graag me steentje bijdragen!!!

groet gerard
Gast

Re: opzetten patientenvereniging

Bericht door Gast »

Ik heb het forum dat we hadden opgezet weer verwijdert, aangezien het niet de flexibiliteit bood die we zochten. Zodra ik een betere oplossing heb gevonden laat ik het je weten.
Plaats reactie