habituele toe walker

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Magalie

habituele toe walker

Bericht door Magalie »

Mijn zoontje van 5 loopt al enkele jaren op zijn tippen. Toen hij bijna drie was ben ik bij een kinderorthopedist geweest en die zei toen dat er niets aan de hand was dat dit een gewoonte was en zeer moeilijk af te leren. In Maart dit jaar ben ik dan terug gegaan omdat hij nog atlijd op zijn tippen loopt, volgens hem zijn nu zijn achillepezen verkort, wij hebben twee reeksen kiné gedaan van 3 keer in de week 6 weken lang. Dit heeft volgens hem niets opgebracht en nu moeten we thuis verder oefenen, en in oktober terug gaan, is het dan niet beter dan zou hij hem wil opereren, nu dit vind ik zelf nogal drastisch.
Heeft hier iemand ervaring mee en kan mij misschien iemand meer info geven. Ik ben wel nog van plan om een tweede opinie te vraggen, vermits ik mijn zoontje niet ineens wil laten opereren.

M.v.g.
Magatje
Plaats reactie