Spina Bifida Occulta lotgenoten gezocht

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Marianne68
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 aug 2015, 21:17

Re: Spina Bifida Occulta lotgenoten gezocht

Bericht door Marianne68 »

Hoi!
Ik heb een nieuw topic aangemaakt over verborgen open rug en heb ook een lidmaatschapverzoek gedaan voor de facebook groepen maar ik ben (nu 2 dagen geleden) nog niet geaccepteerd..?

Groetjes Marianne.
Marlou
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2019, 10:01

Re: Spina Bifida Occulta lotgenoten gezocht

Bericht door Marlou »

Spina bifida occulta
Mijn man heeft een deuk midden onder in zijn rug. Een pluk met lange haren en een donkere pigmentvlek.
' er is nooit iets van gemerkt tijdens zijn studies niet en ook niet tijdens zijn carrière als militair officier.
Hij kwam door de militaire keuring alleen Hij kon zijn tenen niet aanraken dat zijn rug het laatste stukje niet kan buigen.
Hij is pas op zijn 65e erachter gekomen dat hij spina bifida occulta heeft geeft en daardoor last heeft van stijfheid in onderrug en af en toe wat gevoelloosheid in zijn been .
Onze dochter is geboren met een deuk in haar rug en Ongelijke billen.
Niemand ook niet de schoolarts of kinderarts heeft ooit een opmerking gemaakt over spina bifida occulta.
Zij is nu 30 en heeft universitaire studie gedaan en is een tijdje sportlerares geweest in haar vrije tijd.
Nu is ze zwanger en ze heeft regelmatig last van druk op haar anus.
Ik hoop dat het goed gaat met de de bevalling en zwangerschap .
Wie kan mij daar uit ervaring iets over vertellen?
Groetjes
Marlou
Plaats reactie