Baby hypertonie 8maanden

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Plaats reactie
Zeerbezorgdemama
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2020, 21:27

Baby hypertonie 8maanden

Bericht door Zeerbezorgdemama »

Hallo , ik heb een zoontje van 8 maanden en ze hebben hoge spierspanning bij hem vast gesteld. We gaan naar de kine 2 keer per week om hem goed op te volgen. Hij kan soms van zijn rug naar buik rollen als hij in een stoeltje zit kan hij een paar minuten zijn hoofdcontrole houden maar valt nog om. Kan niet zelfstandig zitten en grijpt ook nog niet. Verder reageert hij goed lacht hij veel maakt hij oog contact en hij gunt je blikken. Maar van ver zien is ook moeilijk. Als ik hem ietsgeef in zijn handje dan neemt hij het aan en steekt het in zijn mondje en knabbelt er op. Nu is mijn vraag zijn er mama's die ook kindjes hebben met deze symptomen zoja hoe gaat het verder?

Mvg
Kasey00
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2020, 05:17

Re: Baby hypertonie 8maanden

Bericht door Kasey00 »

CP wordt gediagnosticeerd door wat de arts van uw kind tijdens het examen vindt. De diagnose wordt gesteld op basis van zowel de medische geschiedenis van uw kind als het lichamelijk onderzoek. De arts van uw kind kan ook een MRI laten maken om de hersenen van uw kind te controleren.
Zeerbezorgdemama
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2020, 21:27

Re: Baby hypertonie 8maanden

Bericht door Zeerbezorgdemama »

Bedankt voor je antwoord. We hebben al een MRI laten maken. Was niks op te zien . Enkel dat hij een klein hoofdje heeft en daarom ook kleinere hersenen maar dat wil niks betekenen zeggen ze. Hij gaat vooruit maar heel traag.
L44B
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2020, 14:23

Re: Baby hypertonie 8maanden

Bericht door L44B »

Hallo,

Ik herken je verhaal. Mijn zoontje is nu 3 jaar oud en was ook laat met alles. Ik weet niet wat je allemaal wilt weten, maar je mag me altijd vragen stellen.
Zeerbezorgdemama
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2020, 21:27

Re: Baby hypertonie 8maanden

Bericht door Zeerbezorgdemama »

Ik zou eens graag met je willen praten via messenger. Kan dat?
L44B
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2020, 14:23

Re: Baby hypertonie 8maanden

Bericht door L44B »

Ja hoor. Ik heb je een priveberichtje gestuurd!
Zeerbezorgdemama
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2020, 21:27

Re: Baby hypertonie 8maanden

Bericht door Zeerbezorgdemama »

Heb je mijn mailtje terug gehad ?
L44B
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2020, 14:23

Re: Baby hypertonie 8maanden

Bericht door L44B »

Ja ik kan hem alleen niet bekijken op de site. Ik stuur je nog wel een berichtje.
Plaats reactie