Clusterhoofdpijn

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
marije74
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2019, 08:01

Clusterhoofdpijn

Bericht door marije74 »

Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd of er hier nog meer ouders zijn die een kind hebben met clusterhoofdpijn.
Mijn dochter is 14 en heeft sinds een jaar clusterhoofdpijn. Ze heeft zuurstof en neusspray en is onder behandeling in het LUMC.
Hoe gaan jullie om met clusterhoofdpijn? Voor mijn dochter is het zo uitputtend. Ze komt nu in aanmerking voor revalidatie 3 keer per week. Als ze in een periode zit met veel aanvallen dan is ze helemaal op. School lukt niet, ze kan dan heel weinig. Heel sneu. Wij wachten nu op een oproep van revalidatie arts. Hoe gaat het met jullie kinderen en hoe doen jullie dat met vrije tijd, leuke dingen doen en school? De zuurstof helpt meestal wel maar het duurt max 2 dagen voordat ze is bijgekomen van zo'n aanval van hoofdpijn.
Groetjes, Marije
Plaats reactie