Wat houd een subependymale cyste links in?

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Maan93
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2018, 08:17

Wat houd een subependymale cyste links in?

Bericht door Maan93 »

Hallo,

Ons zoontje is in 2014 met 32 weken geboren en had de nodige problemen. Nu heeft hij al die tijd de nodige ontwikkeling problemen gehad alles gaat met vertraging en motorische is hij zwak daar naast is zijn spierspanning niet geweldig.

Nu kan hij dit allemaal heel goed verbloemen, maak hij van alles wat hij niet kan een soort grapje de meesten mensen noemen hem ook een clowntje door zijn vrolijke gedrag.

Na zijn geboorte had hij ernstige flaring die aan hield dit moest goed opgevolgd worden. Toen hij met ontslag ging werd verteld dat hij een cyste had. Later hebben ze hier nooit meer goed op geantwoord deze kinder arts heeft ook veel fouten rond zijn geboorte gemaakt waar door hem complicaties ook niet goed uitkomen. Heb toen der tijd ook een klacht ingediend. Nu heb ik een nieuwe kinderarts gevraagd.

En lees ik dit in een brief die zij opgesteld heeft toen hij voor het laatst op de spoed was ivm zijn astma.

subependymale cyste links......

Vanmiddag heb ik een afspraak met haar maar zou dit de oorzaak van zijn problemen zijn?
Plaats reactie