Iemand ervaring met een kindje met CMV

Welkom op het kinderneurologie forum. Door het plaatsen van een berichtje op het forum kunt u in contact komen met andere kinderen en ouders. Let op dit is een open forum. Dit betekent dat iedereen uw geplaatste berichten kan lezen. Om een bericht te plaatsen moet u zich aanmelden
Emmyp
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2017, 23:15

Iemand ervaring met een kindje met CMV

Bericht door Emmyp »

Goeiemorgen.

Ik ben een maand geleden een fiere mama geworden van een zoontje. Na zijn geboorte maakte hij aan twee weekjes hoge koorts. Hebben zijn bloed onderzocht en kwamen zo tot de conclusie dat hij cmv had. Volgende week moeten wij naar Uz om verdere testen uit te voeren. Op de echo hebben ze niets abnormaals gezien aan de hersentjes. Maar moeten toch verder onderzoeken: MRI, nog een gehoortest en het zicht verder testen. Heb zoveel angst want als ik het internet afzoek lees ik verkalking van de hersenen, gehoorproblemen en zichtproblemen. In de maand Augustus werd mijn bloed nog onderzocht tijdens mijn zwangerschap en had ik nog geen CMV. Gehoortest bij kind en gezin was ok. Iemand nog ervaring met kindjes die geboren zijn met het cmv virus? Grtjs
Plaats reactie